reklama

wtorek, 13 sierpnia 2019

Przystawka z melona i szynki parmeńskiej

Świetny i mega prosty przepis na letnią fit przystawkę z melona 

melonSKŁADNIKI
1/2 melona
opakowanie szynki parmeńskiej
listki rukoli 

PRZYGOTOWANIE
Melona kroimy w słupki, kładziemy po 3-4 listki rukoli i zawijamy w połowę plasterka szynki. 
Pyszna przystawka gotowa - najlepiej smakuje schłodzona! Smacznego :) 


przyjęcie
 Zapraszam do polubienia mojej strony na Facebooku oraz śledzenia na Instagramie 

fit



poniedziałek, 15 lipca 2019

Ziołowy omlet z cukinią i mozzarellą

Omlety uwielbiam na śniadanie, lekki obiad czy kolację. Najczęściej są to tzw. omlety na winie - czyli co się nawinie - do omleta! W ramach czyszczenia lodówki tym razem powstał taki oto ziołowy omlet: 
omlet z warzywami
SKŁADNIKI (358 kcal) 
100 g (1/3 szt.) cukinii                                          
5 pomidorków koktajlowych
1/2 kulki mozzarelli
świeże zioła - bazylia, tymianek, kolendra 
sól, świeżo mielony pieprz 
oliwa do smażenia - 1 łyżeczka


PRZYGOTOWANIE
Cukinię kroimy w kostkę i podsmażamy na małej patelni na oliwie. Pomidorki kroimy na połówki. Jajka roztrzepujemy w kubku, dodajemy pokrojoną na kawałki mozzarellę i doprawiamy solą i pieprzem. Kiedy cukinia jest już miękka wylewamy masę jajeczną. dodajemy pomidorki i posypujemy posiekanymi świeżymi ziołami. Przykrywamy i smażymy na małym ogniu do ścięcia. Smacznego :) 

Cały omlet to 358 kcal: - 24 g białka, 25 g tłuszczu, 8.5 g węglowodanów 

Idealne śniadanie białkowo-tłuszczowe :) 

Zapraszam do polubienia mojej strony na Facebooku oraz śledzenia na Instagramie 



omlet