niedziela, 27 września 2015

Ciasto cynamonowe z czekoladą

Bardzo, bardzo aromatyczne i bardzo proste ciasto cynamonowe.
Szybkie ciasto z czekoladą, które zawsze się udaje. 
A moja córka określiła je mianem  "niebiańskie"  :) Innej rekomendacji nie trzeba ...


SKŁADNIKI (na keksówkę 26x12 cm)
220 g mąki pszennej
cynamonowe ciasto1,5 łyżeczki proszku do pieczenia
1/2 łyżeczki sody
3 łyżeczki cynamonu
2 jajka
2 łyżki płynnego miodu
150 ml oleju rzepakowego
100 g brązowego cukru
1 szklanka gęstego jogurtu naturalnego
tabliczka mlecznej czekolady
cukier puder do posypania

PRZYGOTOWANIE
Mąkę, proszek do pieczenia i sodę przesiewamy. Dodajemy resztę składników (oprócz czekolady i cukru pudru) i miksujemy na gładką masę. Wrzucamy dość grubo posiekaną czekoladę i mieszamy. Foremkę wykładamy papierem do pieczenia i wylewamy ciasto. Wkładamy do piekarnika nagrzanego do 180 stopni i pieczemy przez 50-55 minut - do suchego patyczka. 
czekolada
Ostudzone ciasto posypujemy cukrem pudrem. Smacznego :)

Duży wybór foremek do ciast i ciasteczek możecie znaleźć TUTAJ - KLIK!


czekoladowe ciasto
proste ciasto





9 komentarzy:

  1. Ach, te zapach! Coś wspaniałego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie pachnie, to prawda. U mnie dzisiaj znów pachniało, bo ciasto zeszło w jeden dzień i musiałam piec następne. A na jutro mam zamówienia na 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pycha! Zamiast jogurtu dałem śmietankę. Następne zrobię z białą czekoladą. Dziękuję za przepis😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo, cieszę się, że smakowało :) pozdrawiam

      Usuń
  4. Robie je jutro ;)Wygląda smakowicie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo smaczne.Nie raz już robiłam. Polecam

    OdpowiedzUsuń