poniedziałek, 6 marca 2017

Tosty z awokado, łososiem i jajkiem

Szukacie śniadaniowych inspiracji? Lubicie tosty? 
Oto jedne z moich ulubionych :) 

SKŁADNIKI (na 2 porcje -  4 tosty, 1 tost - 160 kcal)
4 kromki chleba tostowego pełnoziarnistego
1 dojrzałe awokado
tosty z jajkiem60 g łososia wędzonego na zimno
1 jajko ugotowane na twardo
2 łyżeczki posiekanego szczypiorku
świeżo mielony pieprz 

PRZYGOTOWANIE
Chleb opiekamy w tosterze/opiekaczu. Smarujemy awokado, dodajemy plastry łososia i pokrojone jajko, Oprószamy pieprzem i posypujemy posiekanym szczypiorkiem.
Możemy podać na liściach sałaty. Smacznego :) 

zdrowe śniadanie









łosoś wędzony
1 tost - 160 kcal:
- białko - 7,5 g
- tłuszcze - 8 g
- węglowodany - 14 g
- błonnik - 3 g 

 Zapraszam do polubienia mojej strony na Facebooku oraz śledzenia na Instagramie




6 komentarzy:

  1. Hey! Poznałam Twoją stronę dopiero dziś, ale już wiem, że zostanę tu na dłużej. Bardzo podobają mi się Twoje przepisy, są łatwe w wykonaniu, a bardzo efektowne. Już znalazłam kilka propozycji na zbliżającą się Wielkanoc - dziękuję! Pozdrawiam serdecznie z Zurychu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam serdecznie :)
      Ja się zaraz do Twojej Szwajcarii wirtualnie przeniosę :) pozdrawiam

      Usuń
  2. Świetnie to wygląda. Strasznie lubię takie połączenia, aż zgłodniałem z samego patrzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniam, mniam. Od kiedy rzadziej jem rybke, jadam pozostały zestaw, smakuje wyśmienicie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie połączenia smakowe. Do pełni smaku oprószyłabym czarnuszką dla zdrowia i zaostrzenia smaku.

    OdpowiedzUsuń